Thursday, October 28, 2010

Berdating Dengan Pingu



Sapa penah tengok kartun pingu angkat tangan...
saya..saya..saya..cikgu!!

kartun yang tomei yang hanya bunyi "nok..nok..pok..pok..pingu..pingu.." wahhh..so kiuttt..idola aku masa zaman sekolah dulu tau..eh..zaman jadi gadis universiti yg anggun pun aku berminat jugak la..conclusionnya, aku suka Kartun..kan senang..

bagi sesapa yang tak tau..kat bawah ni ada video pingu yang kiut-miut..so gerammmm




Hari Selasa lepas aku bawa rombongan Cik Kiah budak-budak form 3 sekolah aku pegi berdating dengan pingu di underwaterworld..dua jam setengah kami dekat situ..sungguh terpegun melihat ikan-ikan yang santek menawan..eh tipu..sungguh terpegun melihat hasil photography..teehee..cikgu melaram lebey dari bebudak tau..

Malas nak bercerita panjang..tengok sajalah gambar-gambar dengan captionnya..


Sila lihat si tomei yang kiut ni..sedang riang-ria bermain..
Btw, aku ada cakap kat encik jodoh suruh tengok pic aku yang tomei macam pingu kat dalam fesbuk..ada ke patut dia cakap "macam pingu??means kaki & tangan u pendek cam pingu gak ek"..pastu dia gelak..sungguh tak patut kan..menci..menci..baru nak menjeleskan beliau..ceittt


i suke pic kawan i bersama obor-obor nie..sangat cantek..rasa nak pegi celup tangan dalam tank tu je..nak bela obor2 camnie gak :P


ok..leh tak aku kidnap ikan kerapu nie buat masak 3 rasa..leh hidang 1 kampung..hehe..korang tau tak..masa aku duk tengok ikan ni, dia senyum kat aku..mesti dia nak ngorat aku kan..hehe


mmuaaahhhh..eh..ada ciri 18sx la..sori yer..i tersuke lak gambar nie..


kuda kulari gagah berani..gagah kan kuda nie..silalah percaya



ok..skrang time cikgu melaram + menggedik apabila bjumpa kamera hp nokia E5..tak guna DSLR pun santek menawan tau..(memuji diri sendiri kan boleh menaikkan semangat)..tetiba terasa macam wanita melayu terakhir jer..demam GM3 ke??oh tidak..aku tak penah mengikuti rancangan tu pun for this season...hehehe










p/s: saya rindu anak buah saya..tengok kartun teringat dia..okies..skrang nak berdating dengan wondergurls lak..ehe..jom..jom


9 comments:

CeritaSekupang said...

dah lama tak singgah underwaterworld...

Rossnie said...

@ceritasekupang: datangla bercuti..hehe

Si PeNCaRi KeBeNaRaN... said...

p brjln tgk pingu x ajak pon, brp agaknya hrga tkt msk tu??? huhu

Rossnie said...

@zack: lupa lak nak ajk..hehe..hrga rm28 kut..ms msk ni free je..:P

Mila Ahmad said...

best!best!

Rossnie said...

mila: mmg tersngt bez..hehe

Namie Amir said...

i terharu tgk gambar2 u yg santek menawan.i rasa nak nangis sebab terharu sgt.blh tak i nak nangis kt sini (T_T) .Hahaha

Notami said...

notami pon suka pingu gak! pingu! pingu! =)

Rossnie said...

@namie: eh..apsal u nangis sambil ketawa..konfius..konfius..u jelez ek..hehe

@notami: hehe..bez ka..pingu..pingu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails