Sunday, September 5, 2010

Syurgamu Ramadhan




Ari Khamis lepas aku start cuti..2 minggu tu..tersangat-sangat la gembira..Malam jumaat tu aku di rumah melayan drama di tv..sebelum nih tak penah lak..yela..tak larat la aku nk ngadap lappy aku yg chomel lama2..ubah angin la skit kan..


Aku sangat terpegun dengan satu cerita di slot SAMARINDA.."SYURGAKU RAMADHAN"..1st time aku tengok cita tuh ari khamis lepas padahal dah episod 12..sungguh ketinggalan kan..yela..kalu kat kuarters aku ngadap je lappy aku kan..hahaha..aku tetiba jatuh ati kat OST Syurgamu Ramadhan "Akan Ku Jumpa nyanyian Azfar"..aduihhh..sangat2 la menyusuk kalbu...


Sepanjang cuti nih aku cover balik la episod-episod yang lepas kat website TV3


Aku sangat2 suka cita nih..aku bagi 5/5 bintang..memang touching gila la..paling aku suka babak bebudak2 kecil tuh..sangat2 kagum dengan mereka..part nangis..macam besa lah..aku turut menangis la kan..haha..tapi best gak watak minah gedik yang dilakonkan oleh Zarina Zainordin..sangat menjadi..uurrrmmmm...best gak melayan cita-cita ni..




Sempat gak aku search Lirik Lagu OST Syurgamu Cinta


"Akan Ku Jumpa - Azfar"

Ku mengatur langkahku
Jalan tanpa bayang-bayang mu
Langit dan bumi setia menemani ku
Matahari menyinar tak pernah berpihak pada ku
Ku kepanasan tanpa perlindungan mu

Hari berganti hari aku masih teguh menanti
Hadir diri mu dalam hidup ku ini
Rasa kecewa ada bilakah kita nak berlari
Namun yakin ku takkan ku temui

Ku takkan pernah cuba berhenti
Wajahku mencari cinta
Yang ku tahu hanya tuk diri ku
Kan ku terus cari sampai hujung dunia

Kerna ku tahu akan ku jumpa diri mu
Dan ku kan terus menempuh mimpi-mimpi ku selalu

Ku lihat semua gembira
Bila mengenali erti cinta
Senyuman ku beri hanya duka
Bila ingin teman tuk berbicara

Cinta datang sembunyi
Andai ku kabur mencari
Hadirlah dalam hidup ku ini

Cinta datang engkau pergi
Bila langkah ku cuba
Untuk mengejar diri mu








p/s : Korang tengok la cita Syurgamu Ramadhan ni di TV3 Stiap Selasa - Khamis jam 10.30 malam yang diarahkan oleh Shahrulezad Mohameddin..sangat2 best..sejauh mana ego seorang nenek itu mampu bertahan untuk menerima cucu-cucunya..??
Hahaha..promote lagi tuu...(^__*)


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails