Wednesday, September 8, 2010

Posto..posto..kad raya sudah sampai..



~Salam semua~

macam mana persiapan raya korang semua?? dh complete?

aku terasa nak bercerita pasal kad raya sebab dalam fesbuk skrang nih ramai bebenor org duk tagged kad raya wish Selamat Hari Raya..to all my friend yang wish tu..tq so much yer..he

aku windu kad raya dulu..handwriting ok..mengarang benda yang sma jer

  • ai..pa khabar?
  • selamat ari raya aidilfitri..maaf zahir & batin
  • macam mana persiapan raya..baju raya bapa pasang?
  • raya nanti..dtgla umah
  • makan rendang & kuih raya tu..igt2la kite kat sini yer..
dan yang last sekali mesti ada nih

"pecah kaca pecah gelas, sudah baca harap balas''

yang lagi advance..letak duit raya sekupang kt kad tuh..hehe..
"nah duit raya pemberian ikhlas dariku untukmu"..kuikuikui

saya mewindui kad2 raya seperti itu..tahun nih dpt 2 je kad raya..dulu berlumba2 ngan membe..sapa dapat kumpul kad raya yang paling byk..konon2 dia tu famous la kan..haha..lawak..lawak..

aku rasa kan..orang dh tak wish raya guna kad raya maybe sebab skrang nie kan dah canggeh manggeh..yela..kalu nk hantar kad raya..satu hal lak nk kna mengarang pastu p pejabat pos tampal setem and then letak dalam peti merah..macam tu la kut kan..kalu hantar lambat kad tu bermakna raya ke-6 pun blom tentu lagi smpaikan..

so, memandangkan skrang nih dah canggeh..org hantar guna sms jer..lagi up-to-date..tagged je dalam FB..mudah, cepat dan ringkas kan..ahakz...

tapi...

aku tetap windu kad-kad raya..uwaaa...nak kad raya gak..pokcik posmen..cepatlah singgah umah saya hantar kad raya..kad kawen pun ok gak..hehe

to all my fwes..aku wat nih khas utk korang

wishing u ol:




"SELAMAT HARI RAYA AILDILFITRI"




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails