Sunday, September 19, 2010

Edisi Raya



Dah lama tak mengkerapu aka mengkerepek kat blog aku nih..haiisshhh..sungguh bz kan..yela..ari2 makan kerepek raya ngan kuih raya je sampai muka pun dah temok..msti berat pn dh naik seinchi..hooyeyy..leh pkai suar jeans tnp bertali pinggang..silalah percaya..

Hari nih telah menstartkan diri menjadi cikgu yang berdedikasi..sungguh kah??haha..tipu semata2..betapa pemalasnya cikgu nih..manyak keja..tak tau nk buat yang mana..better tido la..kang stress lak kn..tak pasai2 jd penghuni tanjung rambutan..weii..kt tnjung rambutan tuh rupa2nya ramai cecikgu..haiiyarkk..nauzubillah..



''Selamat..Hari Raya..hari untuk kita bersuka ria"


Sangat suka lagu nih..memandangkan masih dalam mood raya..lehla bersuka-ria..raya sebulan wei..walaupun baju raya aku 2 pasang je..tak macam Rozita che wan yang 30 pasang tuh..aku ttp nk braya 30 ari gak..tak kira la..aku pakai je la baju yg aku pkai masa ngajaq..bknnya org tau punn..uppsss..terlebey sudah

nak cita gak la..ari raya ku..upload pic je la..klu nk cita dari awal sampai akhir maunya tdo bangun blk 3 ari 3 malam pun tak habis..hahaha


ome wif edem kechah..hehe..tomei2


me, my sis, adam akashah n nurul ain..hijau sungguh..


eh..rajin aku kan time nih..silalah percaya..aksi ini bukannya lakonan yer..:P


ome ngan adam akashah..nih rossnie junior..owng ckp muka adam cm aku..hehe..pastu aku ckp la blk..kalu kata adam comei..means aku pun comei gak la..hahaha


adam akashah n nurul ain..my luvly niece and nephew..see..d mata ikan..kihkihkih


my bro n my sis-in law..sedondon merah..memang romatika d amor la..he


Raya ke-3 membelanja familyku makan radix fried chicken kat bandar laguna merbok..yummy..yummy..dh penat makan kuih raya la..ngeee~


sudah semestinya bergambar sekeluarga..berlatar belakangkan radix..haha..meriah sungguh



hari raya yang sangat bez..uwaa...nak balik tampungku lagi..nak beraya puas2 lagi..nak tido ngan nyenyaknyaa..:P




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails