Tuesday, March 29, 2011

Mentemokan diri di tengah malam buta dengan makan kek serawak



Bukan main panjang lebar tajuk entry aku kan..takde isi penting yang mahu diucapkan malam buta ni cuma nak menayangkan






~tada~












silalah terliur..silalah..silalah..kek ni diimport khas dari sarawak tau ^_^


caya tak aku mampu menghabiskan semua ni??caya tak?? sila tak payah caya memang aku tak mampu pun. ingat aku raksasa ke??aiyaaa....


ni pulak muka budak..eh remaja..eh..belia yang nerd..oh sungguh temok pipinya kan...
(jangan tanya apa motif aku letak gambar ni sebab aku pun tak tau..hahah)




p/s: Tadi ada kak sekolah belanja aku makan pizza. Masa pegi pizza di village mall tu, waitress tu senyum jer..dia cakap "SELAMAT DATANG LAGI"..Nampak sangat muka cap pizza..ceitt..



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails