Sunday, March 20, 2011

Hupdate Ringkas Tengah Malam Buta

Tadi dalam pukul sepuluh aku dah terlentang di atas kusyen. Tv tengok aku. Sebelum tidur aku pesan kat mak aku suruh kejutkan pukul 11. Mak aku tanya nak buat apa. Then aku cakap, nak bangun basuh muka. Sangat-sangat mengantuk hasil penangan ubat tahan sakit..Nanti aku cerita apa perkara misteri terjadi dekat aku malam semalam. Half of my body can't move..nevermind..nanti kalau rajin sikit aku hupdate..

Tadi terbangun pukul 11.30. Tu pun sebab Encik Jodoh mesej bagitau nak pergi main futsal. Lepas tu, aku sambung tengok Drama di TV3 sampai habis. Aci tengok yang dekat-dekat nak last jer..haha

Dah pukul 12 tengah malam, terus pergi ke luar rumah. Aku panggil mak aku.

"Mak, tengok bulan di langit. Cantik kan. Orang cakap hari ni bulan nampak besar dan terang sebab kedudukannya lebih dekat dengan bumi. Supermoon ni mak"

"Sama jer macam bulan masa tengah-tengah bulan Islam. Takde besarnya pun."

"Erk..Besar sikit la mak" (Actually aku pun tak pasti perbezaannya)

info : fenomena supermoon atau korang boleh search di google pasal supermoon ni




p/s: Takdapat pulak eden menangkap gambar sebab malas nak bawa keluar camera ^_^
p/s/s: Tak boleh tidooo..janganla jadi macam semalam. Tak pasai-pasai tak pergi meeting tadi

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails