Friday, August 20, 2010

Berbuka Posa bersama kengkawan



Patutla 2, 3 ari nih emosi aku tak stabil..asyik nak marah..asyik nk kiyau..huhu..cian encik jodoh..slalu jadi mangsa kebenganganku..sori dear..rupa2nya aku sedang bermood kotex..upppssss...tak pa la..normal kan bagi sorg yg bergelar wanita len la kalu bukan wanita tulen dalam erti kata lain maknyah la aka gadis jantan..wesss...da ka perkataan tuh??aku yg tolong rekemenkan yer..sila masuk dlam diari anda..

kelmarin pergi berbuka puasa sesama kat bamboo..sgt bez..sampai sana dalam pukul 6.30..memandangkan DSLR berada d tgn..pa lagi..memulakanlah aktiviti berposing..hehe..memang sangat addicted kat DSLR la..haaaiisshhh...bahaya nih..leh demam tak kebah la....

mari kita tinjau di sebalik hasil seni DSLR itu..hikhik...

pic bwh nih before nk bebuka posa..sempat lagi berposing kt tepi laut..sangat cantik scenery dia..subhanallah..indahnya ciptaan allah







nih plak time berbuka pose..hehe..berbuka ramai2..menunya ialah: siakap tiga rasa, tomyam campur, sotong goreng tepung, udang masak mentega, kangkung goreng dan air tembikai..yummy..yummy..sgt menyelerakn kan...hehe..pas berbuka..smpt lagi bergambar..bukti beb..heheh
e




cup2..aku nk tunjukkan bakat aku sebagai photoghrapher gak..hehe..thanks to ain and eis sbb menjadi bahan uji kajiku..sgt meletup, gorges and bombastik la..hahaah..d very2 like d view.
.


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails