Saturday, August 14, 2010

Macam-macam ada..


Semalam je wei aku tak tido awal pas buka posa..kalu tak..lepas je buka posa..komfem2 la aku tertiarap..pa yg penat sgt aku pun tak tau..haha..mmg tabiat aku time bulan posa la ni..asal buka posa je komfem pastu dh membuta..mmg luar biasa dari kezalimannya la..kalau tak..aku la org d last tido..lepas solat maghrib je automatik mata aku kuyu..fuhhh..cm rasa kena drug jer wei..haha..begitu byk syaitan menghinggap kt mata aku..wadusss...nih semua nk mengajak aku supaya tak p solat terawikh..huhu



aku kalu bangun pagi-pagi dh takdak menda len nk wat..trus buka lappy chomel aku..seyes wei..bangun pagi tak basuh muka terus ngadap lappy..sungguh tak senonoh kn..ala..aku bermanja2 ngan bantal lagi la..almaklumlah dia mengajak aku utk terus tido..haha


skrang nih aku telah addict pada 1 blog nih..REALITI KONSPIRASI..bgn awal pagi je sure aku buka blog nih nk baca entri2 yang lepas..haha..cm best je..sgt2 menarik..kadang2 buat aku tersenyum..komfemla org igt aku gilak..wei..seyes tak la wei..aku da mereng skit2 je..hehe..


aku igt lagi masa aku jaga budak2 tgh exam..aku bawa labtop..online..bknnya apa..aku takut aku tertido je..berdasarkn pengalaman..aku akan terasa mengantuk yang teramat sgt bila aku jaga exam..dah tersungkur2 rasa..last-last nk bagi tak ngantuk..aku bawa la laptop..kan menarik..kan..cikgu2 sekalinya..silalah bw labtop anda ketika menjaga peperiksaan..sgt2 bermanfaat..yezzaaa..~


Ada satu ari tuh aku beronline sambil menjaga exam..haha..bila aku membaca komen2 kawan2 aku kat fesbuk..pa ag..mulala senyum sampai ke telinga [sebab lawak la yg aku senyum..kalu sedih..komfem aku kiyau]..tuttt..tuttt..bdk2 tuh duk menyakat aku..


"amboi cikgu..qeyeh sampai ke telinga aih..mesti duk chatting ngan pakwe..dh tak lambat tu..hujung tahun nih la ek"



hamboi2 students aku..advance kan..haha..maunya aku nk tergelak2 guling2 time tuh..muka dh blushering gila dh..haha..terkedu aku seketika sambil berkata



"amboi2..dalam kertas soalan tu ada ka bagi arahan suruh bercakap..SUDAHHH!!!..senyap semua..karang cikgu ambik kertas sorg2"


sebenarnya aku nk cOver malu..haha..mmg tabiat aku akn wat mimik muka bila baca fesbuk n blog..kihkih..lantak la..aku mmg membaca dgn penuh perasaan punnn..kalu org tgk aku online je..mesti da org tegur..yela..tyme ayat2 mencurigakan..aku masam cm cuka..time lawak..aku gelak sorg2..tyme sedih..berair mata aku..itulah aku..haaippppp..sungguh sensetif..sentimental value tak bleh blah la..


entry nih pasai pa ek sebenarnya..haha..aku pun tak tau..macam2 ada


p/s: ari nih nk kuar ngan en. jodoh pi beli baju raya kat TAR..:p

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails