Thursday, July 29, 2010

Hari Anugerah Cemerlang SMKTP


Hari ni..29 Julai 2010 bersamaan 17 Syaaban 1431 H..Sekolah Menengah Kebangsaan Tunku Putra mengadakan HARI ANUGERAH CEMERLANG yang dirasmikan oleh Yang Teramat Mulia Tunku Panglima Besar Dato' Seri Tunku Puteri Intan Safinaz Binti Ke Bawah Duli Yang Maha Mulia Tuanku Sultan Haji Abdul Halim Mu'adzam Shah..

Aku ditugaskan sebagai AJK Persiapan Tempat merangkap penyambut tetamu..haha..sungguh berdedikasi kan..entry kali ni aku tak nak cita panjang2 la sbb aku nak tunjukkan pictures yg sangat menarik perhatian sekitar sambutan Hari Anugerah Cemerlang..













byk lagi nk letak tapi dh tak larat upload..hehe..menarik kan...(^_^)




p/s: teringat aku time sekolah dulu2..aku la bdk yang selalu naik atas pentas ambil hadiah..hehe..mesti kawan2 yang lain jelez kan..tu dulu la..zaman otak bersih lagi..kudus jer..kihkihkih



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails