Friday, July 16, 2010

mOKcIK Sembonia..sgt menyukai anda~


Weekend dis week aku tak balik kg..menghabiskan masa kt Langkawi Permata Kedah..aiseeehhhhh...ayat cm gumbira gila je nih kan..oohhh..tidakkkkkk...aku ditinggalkan oleh wondergurls..mereka2 smua sedang bersuka-ria, bercanda2 di negeri bernama kolumpo..sgt jelez sebenarnya..tp takpelah..bulan depan aku nk g kolumpo gak..nk ketemu encik jodohhh...wahhh..sgt mewindui andaaaa...
Nasibla da cik ain kt umah..Klu tak, alamatnya aku punn blk kg gak la..hehe..ari nih bercanda2 bersama cik ain g biliOn..


tujuan asal: window shopping
tujuan tersimpang: menghabiskan duit sambil jemjalan2 dan bkata..WOWWWW!!
tujuan kembali ke pangkal jalan: utk kesejahteraan idup gak..hehe
target seterusnya: gaji minggu depan serang semboniaaa...


Tadi termasuk kat outlet sembonia kt Langkawi fair..apsal aku tak pnh tau kewujudannya sebelum nih ek..waduh2..sal la mok cik sembonia jual handbag ngan kasut yg santek menawan nih..jual la durian ke..komfem la aku tak masukk..haha..
nak gak wedges tuh..nk gak..waduh2..aku telah jatuh chenta sama itu wedges..encik jodoh..nk wedges tuh..i jnj..i akn belikan coklat from langkawi kt u..huahua...~
memandangkan uwang tidak mencukupi utk bulan nih..aku telah menggantungkn hasratku utk menjadi tuan empunya wedges d outlet mokcik sembonia tuh..yang aku mampu bli slpas 1 jam lebih kt Langkawi Fair hny.....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
TADAAAAAAA~

nih je aku berjaya beli..ehe..nih utk kesihatan tubuh badan gakk..haha..dlm nih da 3 menda shampoo, conditioer ngan hair mask..berbaloi2..sgt tertarik la..masuk2 je guardian..tnpa berfikir panjang lebar terus sambar kotak nih..da aura kutt..hehe..mesti pasnih rambut aku santek menarik bak ulik mayang..fuhhhh...

aku rasa nk gelak guling2 lak baca kat botol shampoo nih.."perawatan rambut rontok"..."anti ketome"...woowwww...mesti aku guna pasnih rambut aku cam luna maya kn..ehhh..xnak2..nnt skandal..nk cm machanda la..anggun+sweet2 ag tuh..hehe..:P

da satu agi menda aku beli tetapi terpaksa dirahsiakan sebab sgt2 perlu dirahsiakan..hahaha..layannnnzzzzz~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails