Saturday, July 3, 2010

TerBang Ke KL keRaNa...



Terbang lah burung terbang..terbang tinggi di awan...lalalala~
fullamak..cm sedap lak suara aku kan..eheee...sila beri ombak..tenkiu2..dh2 jgn duk mengkerepek di sini..nggeeeee

Sempena awal ramadhan yang akan datang (posa pun ganti tak abis ag)..aku dengan ini mengisytiharkan bahawasanya aku akan berkunjung ke Langkawi Airport pada 10hb August 2010 untuk menyambut kehadiran ank bulan..utk memastikan ank bulan itu kelihatan dan memastikan kehadiran ank bulan itu, aku dengan ini akan menaiki kapal terbang atau dalam bhs omputihnya aeroplane..waaahhhhh..sungguh sanggup aku b'buat demikian rupa kan..syahdu la plak..haha..leh gak aku tengOk pilot yg ensem ag tampan bergaya..oohhh tidak!!aku sedang menjaga penglihatanku dr jarak 100meter..kuang2..adakah???

akan kuterbang ke Kolumpo..wehhh..ayat cm tak penah naik kapalterbang lak padahal 4tahun aku kat sabah..kapalterbang lah yg menjadi pengangkutan rasmiku..uhuu..bgs kan..


AKU SANGAT MAHU KETEMU...

  • PJJ 9906 kewinduan aku..kepunyaan siapakah PJJ itu??haha..Encik Jodoh..silalah ambik i d airport yer..i janji..i akan blnja u makan char ko teaw kat Mali's Corner..tyme tu..u komfem2 tak leh share ngan i sebab i akan berjaya menghabiskannya..percayalah..haha.. kepada Encik Jodoh, silalah ckp kat secretary u, masukkan hari2 penting ini dan wajib berada dalam planner u..ini amaran keras...

  • Dua orang anakku yang kiut miut..uwaaaa...sgt mewindui mereka.."ain li ke li ke" dan "adam si pipi temOk"...dh 2 bulan tak jumpa mereka..sgt2 mahu melihat telatah ank2 kecil itu yang selalu wat aku ketawa dan naik angin..mahu mendengar ain menyanyikan lagu kisar kisar..mahu melihat ain menari2..mahu melihat ain merengek2..mahu melihat adam akashah berguling2..mahu melihat adam akashah reyau..sob3..anak2ku..tunggulah kehadiran umimu bln 8 nnt ek..kita p makn kfc sama2..haha..byknya duit umimu ini..haha~
Nurul Ain "li ke li ke li"

adam akashah si pipi temok

  • Sgt mewindui tempat yang bernama TAR dan SOGO...di manakah tu??haha..seyes wei..kali nih aku trasa nk memborong sakan..nk membeli tudung dan shawl yang cantek menawan..nk memborong baju raya..kasut raya..handbag raya..fuhhhh..leh gila duk situ nnt..silap2 ari bulan..habis duit simpanan aku..huahua..sgt sadis sekali..kepada Encik Jodoh, silalah membelanja saya yer..



































No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails