Sunday, June 12, 2011

Bertanya dan terus bertanya


Korang pernah tak mengalami situasi ni??persoalan yang seringkali ditanya


Masa single.....



Dah berpasangan...



Dah kawen
...



Dah mengandung...





Dah bersalin..(pantang pun belum habis lagi)




seterusnya..dan seterusnya..serta seterusnya..seterusnya lagi....

Conclusionnya..orang akan terus bertanya dan tanya dan tanya dan tanya lagi..eh, semua orang peramah apa. tu yang rajin bertanya tu. hehe.. inilah lumrah manusia...

Jadi, kita hendaklah sentiasa bersedia dengan jawapan yang boleh kasi gugup jantung orang bertanya tu (kasi gegaqqqq). jawab jer la apa nak dijawab asalkan ada jawapan. ye dak??


p/s: apsal lak rajin bebenor aku malam ni duk main lukis-lukis ni. keja bertimbun-timbunan..huahua..

4 comments:

CikHaniBhulat said...

yg last tu kelakar.pantang xhabes lagi,tp cte pasal anak kedua dah..hehe

iman said...

itu lah soalan lazim yg xpnh jemu di tanya...akn ada 1 ktika..rasa meluat sungguh nk jwb..ahaha..

Rossnie said...

@CikHaniBhulat: hehe..smua pertanyaan tu akan berterusan :)

@iman: yezza!!kak ain dah tlepas beberapa tahap soklan tp stil da soalan yg menunggu :)

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

it's normal. manusia suka bertanya kn . tanya dan tanya terus..:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails