Saturday, May 22, 2010

AkHiRnYa MeRmaiD iTu MeNJaDi PoJaaN hATiKu..



Sila tarik nafas..hembus..tarik..hembus..ok2..renggangkan otot anda..celikkan mata anda kembang-kempiskan hidung anda..sila sebut WOWWW!!!....huahua..

Akhirnya..mermaid itu menjadi pojaan hatiku..selepas hampir setengah jam aku kt World of Perfume (yer ke??..cam dongeng je)..tak kisahlah..jnji ni kesah aku..ada aku kesah??
Tatkala aku melangkah kaki ke kedai yang bernama dunia pewangi tuh..wahhh..tak sama ngan wangian firdausi yer..fuhhhhh..rambang+rabun+sepet mata aku..ayat cm tak pnh masuk kedai tu je..padahal asal pegi Kuah mst pi kedai tu je..time tu no money..sekarang b'mOney2 kn..akak kat kedai tu pun cm kenai aku..ala2 artistik katakan..huahua...cup2..nih dongeng pa nih..back to d menu..waitress..i nk order nasi lemak ayam satu..tak2..ni lebih hot dr nasi lemak tuh..jeng..jeng..jeng..

nk bli mn satu nih..Escada? Versace? Elizabeth Arden? DKNY? Britney Spear? Guess?..wahhhh...binau mata nih..


aku: akak2..agak2 la..perfume mana yg sweet,lembut,yg mmg laris cm pisang goreng panas"
akak kedai: akak cadangkan yang nih (sambil menunjukkan jenama tuttttt)
aku: akak..nk try test yang nih..pastu yg ni..nk bau yg ni gak..akak2..yg ni sekali ek

(akak tuh mesti bengang kt aku kan..haha)..tak kesah la..aku nk bEli mestilah aku nk kena bau semua2 tuh...


dalam fikiran aku.."escada moon sparkle ke siren by Paris Hilton"..uhuk..cmne nih...


Akhirnya..aku terpegun ngan mermaid kat kotak tuh..nak2 yg ni..santek berkrim disukai ramai..i like..menggoda gitu..aku pakai nih sure ehem2 suke..wowwww...t'pesong nih..sila btoikan keadaannya..minta maaf yer..terpesona plak kt kotak dia..blom test lagi tu..fuhhhh..sweet bak candy..manis bak pemanis..anggun bak pramugari..sila jgn melebihi keterpesonaan anda bila membaunya nnt ek..target aku nk membeli perfume bulan ni tercapai gak..alala..sebenarnya kalu bukan sebab neroli jasmin body shop aku nk habis..mesti aku tak beli..hahak..


nih la siren by Paris Hilton






p/s: nie aku hadiahkan kat someone (my sis in law la..) aku pakai escada moon sparkle sebab aku rasa cam sesuai jer ngan aku..aku rasa je la..pa korang rasa???hahahaha

1 comment:

Rossnie said...

santek kt botel dia..nik aku hdiahkn kt my sis-in-law..aku guna escada moon sparkle..kui3..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails